A zéró emissziós járgányok gyártására specializálódott amerikai márka rendelkezésére áll egy masszív aksicsomag, így elérkezettnek látta az időt, hogy piacra dobja a DSR/X nevű kalandmotorját.
A Zero DSR/X egy túraenduro, amely viszonylag magas, és masszív megjelenésű. Az idei modellévre megjelenő vasat egy új, viszonylag nagy akkumulátorcsomaghoz kapcsolt elektromos motor hajtja, és a Bosch által biztosított elektronikus vezetési segédeszközökkel is rendelkezik. A fejlesztésébe mintegy 100 ezer órát ölt a gyártó.
A Z-Force 75-10X nevű elektromos motor adja a kraftot, amely 100 lóerőre és 225 newtonméter nyomatékra képes. Ez egy 17,3 kilowattórás akkumulátorcsomaghoz kapcsolódik, amely a Zero eddigi legnagyobb készletű egysége, amelyet valaha is beszerelt egy motorkerékpárjába. A végsebesség 180 kilométer/óra, a hatótávolság 136 kilométer, a városban a fékezésekkel pedig 290 km.
A Bosch vezetést segítő csomagját kapta meg paripa. A rendszer magában foglalja a lejtmenetvezérlőt, valamint van pakoló mód alacsony sebességű tolatással, és „kúszási” funkciót, amely hasznos a szűk vagy meredek helyeken való manőverezéshez. Természetesen okostelefonnal is lehet szinkronizálni a rendszert. A Zero DSR/X alapára 9,9 millió forint lesz.