Sok az egyben. Merthogy a Sandlander által megvételre kínált Toyota Land Cruiser GRJ79 V6 70th először is az, aminek látszik, egy különleges dizájnnal bíró összkerekes pickup. Ám egyben igásló, megbízható munkagép, kimagasló off road képességgel bíró kirándulós vagy inkább túraautó, de a hétköznapi használathoz is tökéletesen megfelel. Azonnal, raktárról, máris elvihető.
A limitált szériás, maximális terepjárós felszereltségű, elnyűhetetlen, extrém igénybevételre hangolt platós Európában máshol nem szerezhető meg. Exkluzív kiadás, az Öböl-menti országok egyik kedvence, amely a 3986 köbcentiméteres, V6-os benzinmotorjával, a 272 lóerős csúcsteljesítményével, igazi nehézfiúként jellemezhető. Nincs olyan természeti akadály, amely feltartóztatná a precíz, ötsebességes manuális váltóval és 4x4-es hajtással ellátott gépet.
A Land Cruiser nem holmi dizájnplatós, hanem igazi harcos, amely a sivatagtól a mocsaras területekig, a sárban és a hóban is magabiztosan mozog. Persze, a Toyotánál mindent meg is tettek annak érdekében, hogy ne hagyja cserben a gazdáját a pickup. Megkapta a 40 milliméteres hasmagasság és rugóútemeléssel járó Heavy Duty csomagot, erősített a hajtáslánca, jár hozzá első és hátsó differenciálzár, snorkel, de megnövelt kapacitású a hűtő- és fűtőrendszere, a légkondicionálója. Ja, és el ne felejtsük: az üzemanyagtartálya is nagyobb a gyári kiadású kisteherautóéknál, az egyedi, magnézium ötvözet keréktárcsái pedig maximálisan támogatják a műutak elhagyását.
A külső dizájn, pestiesen szólva, nem piti. A hivatalosan bézsnek nevezett, de leginkább a Szahara homokját idéző külső színe eleve kiemeli a társai közül, de az egyedi hűtőrácsa és ködlámpája, a fekete hátteret kapó első fényszórói is messziről felismerhetővé teszik. Ám nem maradt ki a kavics és kőfelverődés elleni védelem, a sárvédőív-szélesítés, a komfort oldalfellépő, az oldalajtó ütközésvédő panel, a csörlőtokos, erősített ütközésvédelemmel megtámogatott első, és a fellépővel rendelkező hátsó lökhárító sem. Elöl 3,5 tonna teherbírású vonószem, hátul ugyancsak 3,5 tonnára kalibrált Military vonófej található.
Ha már a külső csábító, az utastér sem maradhatott hétköznapi. A speciális, háromrétegű, hővédő, UV-szűrős üvegezés mögött minőségi belső fogadja a sofőrt és az utasokat. Csak ebben a kiadásban elérhető a konyakszínű bőrkárpitozás, de feldobja az összképet a 70. évfordulós emlékplakettel megspékelt középkonzol, illetve az egyedi kormány- és kormányoszlop borítás. Elektromos az ablakemelés, távirányítós a központi zár, a navigáció Wi-Fi és Bluetooth kompatibilis. Megnövelt kapacitású a kormányszervo, van abroncsnyomás-ellenőrző és Toyota Denso kerékfújó kompresszor.
A terepen járás közben nem csak az off road képesség, de a biztonság is fontos és ezzel tisztában vannak a Toyotánál. Így jó szolgálatot tehet a blokkolásgátló, a menetstabilizáló-rendszer, a kitörésgátó, az intelligens kipörgésgátló, a fékerőelosztó, a fékrásegítő, a hegymenetindulás segítő, valamint a vezető- és az utasoldali légzsák. Az FM/AM rádió CD, MP3, USB és AUX kompatibilis, a kitűnő hangzásról pedig a JBL hangszórószett gondoskodik.
A Toyota Land Cruiser GRJ76 DC V6 70th pickup a legdurvább igénybevételt is jól bírja, felkészítették a legextrémebb munkák elvégzésére. Nem csak kitűnő konstrukció, de rendkívül ritka is, a dizájnja egyedülálló. A megvásárláskor az általános forgalmi adó (áfa) visszaigényelhető az árból, és a Sandlander az ügyintézésben teljes körű segítséget nyújt. Amennyiben további információkra lenne szüksége, vagy megvásárolná a modellt, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre vagy hívja a +36304245703-as telefonszámot.