A BMW és a Mercedes modelleket kezelésbe vevő Manhart Performance most egy luxus szabadidő-autóra, az összkerekes Lamborghini Urusra figyelt fel. A cég brutális beavatkozásra szánta el magát és az alapból 650 pacis masinában immáron 812 ló tombol – a gép most eladásra került.
Forrás: Manhart Performance
Az Urusban az a 4 literes, V8-as, ikerturbós motor dolgozik, amely a Porsche Panamera Turbóban is megtalálható. A 650 lóerős, 850 Newtonméter csúcsnyomatékú technika ütős, de úgy tűnik, akadnak olyanok e földtekén, akik keveslik ezeket a számokat.
Forrás: Manhart Performance
Komolyabb turbókat pakoltak a járműbe, plusz megbabrálták az elektronikáját. Másabb lett a kipufogórendszer és erősebb automata sebességváltóval is ellátták az Urust, amely immáron 812 pacis, a topnyomatéka pedig 980 Nm.
Forrás: Manhart Performance
Úgy is fogalmazhatunk, hogy a Manhart hozzádobott még a Lambóhoz egy 1,5 literes aggregáttal ellátott Mazda MX-5-öst... Természetesen a stílusirányzat is változott, a Topcar Design szakijai néhány szénszálas szélesítéssel látták el a verdát. Ahogy a sárga-fekete festése is kifejezetten figyelemfelkeltő, erőt demonstráló, egyértelműen agresszívabb kinézetet biztosít.
Forrás: Manhart Performance
Az ára ennek megfelelően változott a modellnek: Németországban 204 ezer eurótól (64,7 millió forinttól) elgurítható a Lamborghini Urus, a mobil.de oldalon a manhartos SUV-t 398901 euróért (126,5 millió forintért) árulják. A 21 hüvelykes kerekeire Pirelli P-Zero abroncsokat kapó szabadidő-kocsi 2018 júliusában került forgalomba, s azóta 2150 kilométert tettek meg vele.