A Porsche sportos crossoverének 2018-as kiadása nemcsak külsőleg lett tetszetősebb, hanem belsőleg is. Tudniillik, egy új, az Audival közösen fejlesztett V6-os motort kapott.
Forrás: Autocar
Gyakorlatilag már majdnem fullos a konstrukció, hiszen az utcai tesztelés zajlik, ráadásul nem is úgy, ahogyan azt általában megszokhattuk. Vagyis nincs semmi takargatva, a maszkolás, a csomagolás és a kamuflázs borítás nem játszik. Mindent teljes pompában vizsgálhatunk.
Forrás: Autocar
A dizájnra jellemző a frontrészen az éles kontraszt, hiszen a motorháztető alaposan elválik a szinte teljesen függőleges hűtőmaszktól. Egy szokásos nagy egyenes légbeömlő van, valamint a két nagy lámpa alatt is feltűnik két kisebb rácsos is, így elég mogorva az ábrázata, de csúnyának azért nem nevezném. A lökhárítót is kicserélték, hogy dinamikusabbnak tűnjön a vas.
Forrás: Autocar
A fényszórók természetesen már LED-esek, a kor követelményeinek megfelelően. Nem is árt a csinosítgatás, mert 2021-ig ott kell maradnia a Macannak a frontvonalban, amíg érkezik a legújabb generáció, amelyet már teljesen elektromos hajtáslánccal szerelnek fel. Dízellel már nem gyártják.
Forrás: Autocar
Ebben egyelőre még a hagyományosabb erőforrások dominálnak, na ebben is van újdonság. Hiszen az Audival fejlesztett friss V6-os benzines cuccot megkapta ez a Porsche. Az eddigi 3 és 3,6 literes egységek helyett korszerűbb 2,9 és háromliteresek jöttek, 325 és 350 lóerős csúcsteljesítménnyel.
Az utastérben feltűnhet, hogy a Panamerából ismert érintésérzékelős kapcsolórendszert vették át a Macanba, egy 13 colos képernyőről lehet mindent vezérelni, amire csak szükség lehet út közben, az egyedi beállításoktól a térképen át a szórakoztató elektronikáig.