A korábbi hírekkel ellentétben nem tartják meg idén a vadonatúj blokkal felszerelt olasz túraenduró világpremierjét, pedig a rajongók nagyon várják már az alaposan felfrissített vasat.
Még a nyár közepén a német Motorrad magazin értesült róla, hogy a már javában tesztelt új Ducati Multistrada alaposan megváltozik műszakilag. Az orgánum információja alapján ugyanis egy az egyben lecserélték az eddigi motorblokkját és egy V4-es 170 lóerős egység került a helyére.

Forrás: Rivian
Állítólag a gyár környékén zajlik a gyakorlás a népszerű túraenduro prototípusával, amely külsőben nem nagyon tér el a jelenleg is megszokott generációétól. Mondjuk a motorok esetében olyan markáns változásokra nem is lehet számítani, mint az autók generációváltásánál.

Forrás: Rivian
A műszaki csemegék sokkal érdekesebbek, hiszen mégiscsak az az igazi fejlesztés. Mint már említettük, vadonatúj, ütős motorblokk lesz, de az elektronika is fejlődik. Főként a biztonságra gyúr rá a Ducati, amely első és hátsó radarral szereli fel a vasat, hogy legyen holttérfigyelő vészjelző és távtartó tempomat.

Forrás: Rivian
Arról volt szó, hogy már az idei Milánói Motorshow-n bemutatják a Ducati Multistrada V4-et, azonban a moto.it, közölte, erre 2020-ig biztosan nem kerül sor. Ebben az esztendőben egy V2-es modellt prezentálnak Multistrada 1260 GT-t. Ebben a Performance részleg komoly cuccai lesznek nagy számban.