A brit gyártó Sam Sunderland sikerét meglovagolva készítette el ezt a retró gépet, amely a 80-as éveket idézi fel, a Spitfire Rallye 600-as egészen menő lett.
A CCM persze egészen különleges módját választotta az ünneplésnek a Spitfire Scrambler 600-ast alapul véve az 1985-ös BMW R80 G/S dizájnját kopírozta, amely megnyerte a motorosok küzdelmét a Párizs-Dakaron. A Marlborós látványvilág köszön vissza.
A műszaki alapot egy 600 köbcentis egyhengeres folyadékhűtéses DOHC-blokk jelenti, amely 55 lóerős csúcsteljesítmény leadására és 58 newtonméteres maximális nyomaték leadására képes. Ebben egyébként nincs változás az alapmodellhez kép.
A futómű viszont jelentősen változott, Marzocchi alkatrészeket használtak, az egykori Dakar-versenyző Steve Hague javaslatára. Elöl a 17-es helyett 18 hüvelykes a kerék, hátul pedig 19-esről 21-esre cserélték, így eleve terepesebb lett a vas.
A rugóút megnőtt, a sárvédőket az egekbe emelték. Az üzemanyagtartály is jellegzetes retró jellegű, jó nagy és egyáltalán nem áramvonalas. A Dakar fíling már csak az is érdekes, mert a CCM egy Spitfire Rallye 600-assal elindul a 2023-as sivatagi show-n.