A legendás olasz motorgyártó, úgy döntött, hogy bővíti az off roados repertoárját, elég ütős lett a TRK 800-as.

Forrás: Benelli
Eléggé modern lett a dizájnja a vasnak, amely jelentősen különbözik a nálunk is jól ismert Benelli TRK 502-estől. Egészen menő a vonalvezetés, erőt sugároz a vas és terepralis a kialakítása.

Forrás: Benelli
Az anyavállalat, a QJ SRB 750-esnének a sorkettes blokkját kapta meg a Benelli TRK 800-as. A 754 köbcentis egység 76 lóerős csúcsteljesítményt képes kipréselni magából és 67 newtonméter a maximális nyomaték. Ez egy 226 kilós vastól se nem túl sok, se nem túl kevés.

Forrás: Benelli
A váz térhálós acél megoldás. A futómű pedig Marzocchi és elöl teljesen állítható a villa, hátul pedig lehet változtatni csillapítást és előfeszítést megoldó rugóstag dolgozik a rendszerben.

Forrás: Benelli
Nem is kell már sokat várni az új közepes méretű olasz túravas bemutatójára. Milánói Motorshow-ra, az EICMA-ra időzítette a cég a világpremiert. Akkor minden apró részlet kiderül majd.