Tovább prbóbálkoztam vele, hátha ki lehet fogni ezen az abroncson sáros körülmények között. A tapasztalataim jók voltak eddig, de biztosra akartam menni, ezért lezúztunk még egy kört felázott talajon.
Persze azért még emlékszem rá, hogy miért paráztam. Leginkább azért, mert nálam menet közben általában lemegy a redőny és nem sokat agyalok. Pedig nem vitás, a sárban csak egy hozzám hasonló agyament képes kockára tenni egy több mint kétszáz kilós KTM 990 Advendture-t és a saját testi épségét. Ha visszagondolok az éjszakai rémálmomra, amely leamortizált alkatrészek cseréjével kapcsolatos vaskos számlákról és a törött testrészeim látleletéről szólt. Ám nem akartam, hogy a haverok nyúlnak tartsanak, erőt vettem magamon.
Szakmai szemmel nézve a Continental TKC 70-es nem egy a szó szoros értelmében vett off road és sárgumi, hanem univerzális all terrain mintázatú abroncs, ezért volt aggódtam. Azonban alaposan rám cáfolt a gumi, hiszen egy jó félórás sarazás után azon kaptam magamat, hogy különösebb probléma, fennakadás nélkül hasítok a többiek tempójában, nem kellett küzdenem az életemért.
Azt már említettem a múltkor is, ebben a kategóriában a Pirelli Scorpion volt eddig a király már bő évtizedes tapasztalattal, és nem véletlenül. Azonban annak nyitottabb a mintázata, ezért azt hittem, hogy a zártabb Contival meggyűlik majd a bajom.
Ehhez képest nemhogy nem rosszabb, hanem még jobb is, mint a régi uralkodó. Könnyedén manőverezve magabiztosan haladtam a mély talajon, s egyszer sem jártam a fikázás közelében. Hiába a technológia fejlődik. Megerősthetem, hogy ebben az all terrain kategóriában trónfosztás történt. A Continental TKC 70-es amellett, hogy országúton és terepen is jobb már, még a sárkirályi címet is átvette.