Legfrissebb hírek ÚJ

260 pacisra gyúrták az off road Ford Rangert

260 pacisra gyúrták az off road Ford Rangert

A Ford Ranger Raptor már önmagában is feltűnő jelenség, de a német Delta4x4 igyekezett még izgalmasabbá, fenevadabbá, ragadozóbbá tenni az összkerekes izom tereppickupot. A szörnyeteg a tuningbeavatkozást követően off roadosabb lett, de plusz lóerőt is kapott.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Megerősítve
Ezzel a technikával azért már neki lehet vágni az extrém terepnek is

A gyárilag a BFGoodrich All-Terrain T/A KO2-es gumiabroncsok helyett immáron Mickey Thompson Baja Boss „papucsokat” visel, amelyek egyébként jól állnak a fekete színű kerekeken. A kompozícióhoz remekül illeszkednek a szélesített sárvédők.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Biztos lábakon
Terepjáráshoz alkották a Mickey Thompson gumiabroncsait

A Delta4x4 műhelyében (át)épült Ranger magasabb lett, a 100 milliméteres karosszéria emelésen túl a futóművet is emelték 40 mm-rel. Vagyis, a földtől a tetejéig 2,2 méteresre nőtt a komoly haspáncéllal is ellátott platós.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Off roader
Nem kérdés, bírja az igénybevételt

Természetesen a motortérbe is belenyúltak a szakik, a 2 literes, négyhengeres dízel aggregát 260 pacis, a topnyomatéka pedig 650 Newtonméter. Megerősítették az oldalsó küszöböket, kiegészítő fényforrások kerültek rá, de az első lökhárító is más lett, nagy teherbírású cucc került az eredeti helyére.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Igazi nehézfiú
A 2 literes dízelmotorja 260 lóerős, a csúcsnyomatéka 650 Newtonméter

A beavatkozás ára 28 ezer euró, vagyis körülbelül 12 millió forint.

Képgaléria megtekintése (7 db kép)
Tuning
A Delta4x4 műhelyében született