A Ford Ranger Raptor már önmagában is feltűnő jelenség, de a német Delta4x4 igyekezett még izgalmasabbá, fenevadabbá, ragadozóbbá tenni az összkerekes izom tereppickupot. A szörnyeteg a tuningbeavatkozást követően off roadosabb lett, de plusz lóerőt is kapott.
A gyárilag a BFGoodrich All-Terrain T/A KO2-es gumiabroncsok helyett immáron Mickey Thompson Baja Boss „papucsokat” visel, amelyek egyébként jól állnak a fekete színű kerekeken. A kompozícióhoz remekül illeszkednek a szélesített sárvédők.
A Delta4x4 műhelyében (át)épült Ranger magasabb lett, a 100 milliméteres karosszéria emelésen túl a futóművet is emelték 40 mm-rel. Vagyis, a földtől a tetejéig 2,2 méteresre nőtt a komoly haspáncéllal is ellátott platós.
Természetesen a motortérbe is belenyúltak a szakik, a 2 literes, négyhengeres dízel aggregát 260 pacis, a topnyomatéka pedig 650 Newtonméter. Megerősítették az oldalsó küszöböket, kiegészítő fényforrások kerültek rá, de az első lökhárító is más lett, nagy teherbírású cucc került az eredeti helyére.
A beavatkozás ára 28 ezer euró, vagyis körülbelül 12 millió forint.