Ilyen Jeep Wrangler nem gurult le a hivatalos gyártószalagról – éppen ezért rendkívül különleges a 2009-es Rubicon. Az összkerekes terepjárót egy arizonai műhelyben babrálták meg, a beavatkozás eredménye az alaposan megváltozott külső és s 425 lóerős csúcsteljesítmény.
Ha van tehetség, és persze pénz, akkor tényleg lehet különleges, akár extrém járművet is építeni. Például, egy ikonikus terepgépből. Az eredeti Rubiconban 3,8 literes, V6-os, körülbelül 200 pacis motor dolgozik. Az Egyesült Államokban azért ettől a teljesítménytől nem esnek hasra az emberek.
Az arizonai tuningműhelyben ki is vették a technikát a Jeep elejéből és egy böszmeteg, 6,1 literes, V8-as, HEMI aggregátot toltak a helyébe. Azonnal fel is ugrott a ménesszám 425-re.
A vas, hogy bírja a kiképzést, Fox lengéscsillapítókkal lett ellátva, de került bele kifejezetten a csapatásokhoz alakított Performance Steering Components kormánymű, Ron Davis alumínium hűtő és természetesen a Warn csörlő is a felszereltségét erősíti.
Hatalmas, akár ormótlannak is nevezhető Toyo gumiabroncsok feszülnek a keréktárcsákon, tényleg olyan, mintha az óriások földjére készült volna. A „Mélyvíz Kék” színű Jeep Wrangler snorkellel és sárvédő szélesítéssel is meg lett áldva. Az ára 77500 dollár, azaz körülbelül 24,2 millió forint.