A Ford Ranger Raptor megszégyenítésére, lenyomására készült a Mako-csomagos Toyota Hilux. Az összkerekes pickup új-zélandi kiadása jóval terep-kompatibilisebb lett az alapkiadásnál és természetesen a motorerő is durvább. Extrém munkavégzésre fel!
Mindössze 250 darab épült korábban a különleges platósból, amely megkapta röviduszonyú makócápáról, vagyis az óceánok leggyorsabb cápájáról elnevezett csomagot. Most újabb darabok épülnek. Funkcionalitásában és vizuális megjelenésében is frissül a modell. A felfüggesztés megváltoztatásának eredményeként például elöl 40, hátul 50 milliméteres emelést értek el a szakemberek. Az állítható lengéscsillapítók kiváló terepképességet biztosítanak.
A bőrös, dombornyomott Mako jelvényekkel színesített belterű, egyedi sportülésekkel ellátott Hilux elejében a megszokott 2,8 literes turbódízel motor dolgozik, a 201 lóerős aggregát 500 newtonméteres topnyomatékkal bír. Összehasonlításképpen: a Ranger Raptor 2,0 literes turbódízel technikája 213 LE-s és 500 Nm-es.
A LED-es fénysávval, agresszív lökhárítóval, feltűnő sárvédő szélesítéssel, minőségi ARB és Old Man Emu kiegészítőkkel megspékelt Toyota féktárcsáit is kicserélték tartósabb darabokra. Haspáncéllal is megerősítették a gépet, így a sérülékeny alkatrészek sincsenek veszélyben.
A 2022/23-as Toyota Hilux alapára Új-Zélandon 33000 helyi dollár (7,1 millió forint), míg a Mako-féle verzió 83000 dollárba (18 millió Ft-ba) kerül.