A Kahn Design műhelyében félelmetes összkerekes szörnyeteg született. A brit manufaktúra szakemberei egy 2015-ös Land Rover Defender 110-es terepjárót építettek át, a robusztus külsejű „Védő” megjelenése tiszteletet parancsol, a beltere pedig fényűző a javából. Ez az „End Editon”, amelynek alapára 64999 font, vagyis körülbelül 28 millió forint.
Általánosságban elmondható a Kahn Designról, hogy varázslatosak a vizuális és kényelmi frissítései, ha valamihez hozzányúlnak a szakik, az egészen biztosan érzelmeket váltanak ki az emberekből. Ahogy a jobbkormányos „End Edition” is.
A 110-es Defender világítótestekkel ellátott új lökhárítót kapott előre, de az eredeti hűtőrács és a fényszórószett is a kukában landolt, a helyükre speciális darabok kerültek. A motorháztető és a karosszéria oldalán is szellőzőnyílások láthatóak, alaposan kiszélesítették a gépet, a gyárinál jóval nagyobb méretű „ruhába” öltöztették a járművet.
A teljesen fekete, 20 hüvelykes kerekekkel villogó Land Rover teteje, oldala és hátulja sem maradt érintetlen. A sárvédőszélesítés egészen extra, az erő sugárzik minden egyes részletéből, s az összképbe tökéletesen illeszkedik a platót díszítő bukócső, valamint a tetőn helyet kapó két darab kiegészítő LED-es lámpa.
A külső színhez remekül illeszkedő, ugyanakkor kontrasztos narancssárga dominál az utastérben, többek között a kényelmes bőrülések is ebben a színben pompáznak, még egyedibbé, különlegesebbé téve a terepgépet.
A motortérben egyébként továbbra is a jól bevált 2,2 literes turbódízel aggregát zajong, mégpedig 124 pacinak az erejével. Talán ez az egyetlen támadható része a vasnak, hiszen ehhez az izomtömeghez elég gyengécskének tűnik a technika. A vadonatúj ikerkipufogó-rendszerrel ellátott „End Edition” alapára 64999 font, vagyis úgy 28 millió forint.