Legfrissebb hírek ÚJ

500 lóerős utcai versenygép: KTM X-BOW GT-XR a Sandlandertől

500 lóerős utcai versenygép: KTM X-BOW GT-XR a Sandlandertől

Brutális erő, mindent elsöprő lendület, abszolút exkluzivitás. A Sandlander utcai használatra tervezett valódi versenyautót kínál megvásárlásra: a mindössze 1250 kilogrammot nyomó, viszont 500 LE-s KTM X-BOW GT-XR vezetése örök életre szóló élményt nyújt. A magyar manufaktúra budai bázisán, a KTM, Husqvarna és Gas Gas Centrumban raktárról megvásárolható a pokoli modell a „testvéreivel” együtt.

Legális közúti jármű, amely rendkívül közel áll egy „fajtiszta” versenyautóhoz. A szupersportkocsi könnyű és elképesztő teljesítménnyel rendelkezik. Az alapját a KTM X-BOW GT2 adja, amely a világ versenypályáin aratott győzelmekkel és trófeák megszerzésével bizonyította az erősségeit. A KTM X-BOW GT-XR fejlesztése során a tervezők valóban a lényegre helyezték a hangsúlyt: a kiemelkedő teljesítmény a fantasztikus mérnöki tudással párosul, ez a gép tényleg készen áll a rajtra.

A 2480 köbcentiméteres benzinmotorja 500 lóerős, az aggregáthoz hétsebességes automata váltó kapcsolódik. Első pillantásra is látszik, hogy az érvényes magyar okmányokkal rendelkező autó egy egyedi formába öntött szupervas. Hadüzenet a fizikának...

Az izgalmas dizájn a kimelkedő teljesítménnyel párosulva provokatív alkotást testesít meg. A komoly igazságtartalommal bíró „kevesebb néha több” mottót követve minden felesleges elemtől megszabadították. A hangsúly az összetéveszthetetlen formavilágon és a semmihez sem hasonlítható dinamizmuson van.

Képgaléria megtekintése (2 db kép)
Futurisztikus
Full extrás a legális utcai versenyautó: többek között mindössze 89 kilogrammot nyomó biztonsági cellával (monocoque), integrált LED-es kijelzővel ellátott kivehető kormánykerékkel, sportülésekkel, kulcsnélküli indítással, digitális klímával, kormányváltóval, fedélzeti komputerrel van ellátva
Forrás: KTM

Kompromisszumok nélküli kocsi született. Versenypályán tesztelték és tökéletesítették. Az összes ultrakönnyű szénszálas alkatrész, a mindössze 89 kilogrammot nyomó biztonsági cella (monocoque), az erőteljes öthengeres Audi-motor, az integrált LED-es kijelzővel ellátott kivehető kormánykerék, a precíziós felfüggesztés mind-mind az egyediséget hirdeti.

Az ékszerű karosszériaformától kezdve a karcsú, áramvonalas kialakításon át a hátsó diffúzorig, valamint a hatalmas hátsó szárnyig, tényleg minden a maximalizmusra törekvést szolgálja. A KTM X-BOW GT-XR úgy tapad az útfelülethez, mintha odaragasztották volna. Az akár 280 kilométer/órás sebességre is képes kocsi ráadásul full extrás, többek között kulcsnélküli indítással, digitális klímával, kormányváltóval, sportülésekkel, bluetooth-os kihangosítóval, fedélzeti komputerrel is rendelkezik.

A 4,626 méter hosszú, 2,041 m széles, 1,164 m magas, 2850 milliméter tengelytávú KTM-be tettek tolatókamerát, blokkolásgátlót, menetstabilizátort, sportfutóművel látták el, az üzemanyagtartálya pedig 96 literes.

Képgaléria megtekintése (2 db kép)
Brutális vas
A KTM X-BOW GT-XR mindössze 1250 kilogrammot nyom, az öthengeres Audi motorja viszont 500 lóerős. A végsebessége 280 kilométer/óra
Forrás: KTM

Ráadásul a Sandlander budai bázisán (Budapest, 1112, Vizsla utca 1-3.), a KTM, Husqvarna és Gas Gas Centrumban a GT-XR-en kívül az X-BOW család összes modellje megvásárolható. Így a GT4, az RR, az R, a GT, a GTX és a GT2 is.

Amennyiben további információkra lenne szüksége, vagy megvásárolná valamelyik utcai aszfaltpusztítót, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre, illetve hívja a +36304245703-as telefonszámot.