Legfrissebb hírek ÚJ

A Nemzetközi Vöröskereszt is ezt a hardcore terepjárót használja: Toyota Land Cruiser GRJ76 V6 LX a Sandlandertől

A Nemzetközi Vöröskereszt is ezt a hardcore terepjárót használja: Toyota Land Cruiser GRJ76 V6 LX a Sandlandertől

Kifejezetten a Nemzetközi Vöröskeresztnek gyártott 300 darab, hardcore off road képességű terepjárót a Toyota, s a szokásoknak megfelelően a megrendelt kontingensen kívül is készült még néhány ugyanolyan példány. A Sandlander egyetlenegyet megkaparintott a különleges sorozatból, amely most megvásárolható: az összkerekes Land Cruiser GRJ76 V6 LX azonnal, raktárról elvihető.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Strapabíró
Az ülések plüssborítása rendkívül ellenálló az igénybevételekkel szemben
Forrás: Sandlander

A Toyota, mint az összes japán járműgyártó, csomagban adja az extrákat. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy valaki szeretne például snorkelt az autójára, de csak úgy kapja meg, ha mondjuk a csörlőt és a sárvédő-szélesítést is kifizeti. Éppen ezért unikális a Nemzetközi Vöröskereszt által választott modell, merthogy minimalista abból a szempontból, hogy tényleg csak az került bele, amire feltétlenül szükség van, viszont abszolút maximalista, ami a terepfelszereltségét illeti.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Tágas
Hosszabb kiruccanásokhoz, kirándulásokhoz, extrém túrákhoz, expedíciós utazásokhoz is tökéletes társ: bőven jut hely a felszerelésnek, a csomagoknak
Forrás: Sandlander

A Toyota a nagyobb megrendeléseket ráhagyással gyártja, vagyis felkészülve az esetleges malőrökre, például a szállítás közbeni sérülésekre, a szerződésben rögzítettnél néhány darabbal több autót rak össze. Így volt a segélyszervezet járműveivel is, ezért juthatott hozzá egyetlenegy darabhoz a magyar manufaktúra. A Toyota Land Cruiser GRJ76 LX-ben 4 literes, V6-os benzinmotor dolgozik. A rendkívül strapabíró, extrém igénybevételhez tervezett aggregát 231 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 420 Newtonméter. Itt jegyezzük meg, hogy átalakították a nyomatékgörbét a japánok: rendkívül alacsony fordulatszámon, szinte már alapjáraton képes a topteljesítményt leadni, azaz olyan, mint egy dízelmozdony.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Felhasználóbarát
Minden a funkcionalitásnak van alárendelve: kényelmes, extrákkal is ellátták, de a legfontosabb, hogy a legextrémebb környezetben megállja a helyét
Forrás: Sandlander

A 7-es sorozat alapból is kiemelkedő off road képessége még jobb lett. Köszönhetően a Toyota Heavy Duty csomagnak, amely 40 milliméteres rugóút és hasmagasság-emelést eredményezett, plusz a hajtáslánc is erősített. Emelt kapacitású a hűtő-, a fűtő- és a légkondicionáló-rendszer, plusz megnövelt az üzemanyagtartály, amely 130 literes. Van első és hátsó differenciálzár és gyári csörlő, valamint gyári, 3,5 tonnás vonóhorog. Az ötszemélyes utasterű, az üléseire az igénybevételnek rendkívüli módon ellenálló plüssborítást kapó LC-ben az ablakemelés elektromos, a kormány szervós, az üvegezés hővédős. A kocsiban helyet foglalók biztonságáról vezető-és utasoldali légzsák, oldalsó ütközésvédelem, keréknyomás-figyelő rendszer, menetstabilizáló, fékerőelosztó és fékrásegítő, hegymenet indítás segítő, blokkolásgátló és kipörgésgátló gondoskodik.

Képgaléria megtekintése (4 db kép)
Elnyűhetetlen
Ilyen Toyota Land Cruiser GRJ76 V6 LX-et rendelt a Nemzetközi Vöröskereszt, a Sandlandernél most egyetlen darab elérhető
Forrás: Sandlander

Az extrém igénybevételhez tervezett, 4x4-es Toyota Land Cruiser GRJ76 V6 LX azonnal, raktárról, várakozási idő nélkül elvihető – a magyar manufaktúra fővárosi, budai telephelyén (1112, Vizsla utca 1-3.) megtekinthető. Amennyiben további információkra lenne szüksége, vagy megvenné a hardcore off road felszereltségű terepjárót, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre vagy hívja a +36304245703-as telefonszámot.