Ünnepi hangulat a Sandlandernél. A karácsony közeledtével exkluzív kiadású, limitált szériás, nullkilométeres Toyota Land Cruiserek várják gazdáikat a hernádi manufaktúránál. Az LC születésének 70. évfordulóját emlékezetessé tevő, speciális TRD-s GRJ71-es és 76-os összkerekes modellek kerültek eladósorba – a készlet erejéig. Ne hagyja ki, talán vissza nem térő lehetőségről van szó.
A japán vállalat a speciális részlegével, a Toyota Racing Developmenttel karöltve 700 darab, nem mindennapi 7-es szériás Land Cruiserrel ajándékozza meg a világot: 350-350 db GRJ71-es és GRJ76-os terepjáróval. Ezen ritkaságokból jutott el a Sandlanderhez a 71-esből kettő, a 76-osból három példány, amelyek még a karácsony előtt átvehetőek lesznek a magyar manufaktúránál.
Az autókban 4 literes, V6-os, a TRD motorvezérlőjével felvértezett 295 lóerős (465 newtonméteres csúcsnyomatékot ad le) szívóbenzin motor dolgozik. Tegyük hozzá, a lehető legnagyobb precizitással, ugyanis a technika a strapabíróságáról, a megfelelő szervizelés esetén az elnyűhetetlenségéről is ismert. Képes kiszolgálni egy egész emberöltőt, ráadásul akár extrém igénybevétel mellett. A bézs festést kapó, kávészínű beltérrel csábító járműveket ellátták a 7-es kivitel összes elérhető komfort és off road extrájával.
Így a Land Cruiserek hűthető és fűthető kesztyűtartóval, több légzsákkal, navigációval, négy irányban állítható kormányoszloppal, központi zárral, elektromos ablakmozgatással, JBL hangrendszerrel, nagyobb hatásfokú hang- és hőszigeteléssel, valamint három rétegű hővédő üvegezéssel is rendelkeznek. Ráadásul a hibaforrásokat leredukálandó, nincsenek telepakolva felesleges elektronikai kütyükkel, ezek a modellek még jó értelemben véve klasszikus erényekkel bírnak. Példának okáért, tökéletesen alkalmazkodnak a modern forgalmi rendhez, nincsenek leszabályozva, alapból a végsebességük 185 kilométer/óra.
Az ötsebességes manuális váltóval és kapcsolható 4x4-gyel ellátott Toyoták a jég hátán (a sivatagban, a mocsaras, saras, sziklás környezetben) is megélnek. A szó legszorosabb értelmében, hiszen a gyárilag is kimagasló terepképességen sikerült javítani. A TRD-s kocsikat megnövelt hűtő és fűtőkapacitással, erősített hajtáslánccal, gyári csörlővel (Denso), snorkellel, valamint első és hátsó 100 százalékosan zárható differenciálművel szerelték fel. A sorszámozott LC-k hátsó tárcsaféket kaptak és az alapkiadásnál jóval nagyobb első fékhatással bírnak. A megjelenésüket pedig alaposan feldobják a kovácsolt magnézium-alumínium ötvözetű keréktárcsák és a metálszürkére fényesített sárvédő szélesítések.
Az, hogy mindössze 700 darab (350/350) készült belőlük, eleve garantálja, sőt tovább növeli az értékállóságukat ezeknek a modelleknek. A TRD-s, jubileumi különlegességek most a Sandlandernél is elérhetőek, de értelemszerűen csak korlátozott számban: a GRJ71-esből kettő, a GRJ76-osból három db. Amennyiben további információkra, részletekre kíváncsi, érdeklődjön a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímen vagy a +36304245703-as telefonszámon.