Hiába az ikonikus múlt, a V8-as terepjárók kikopóban vannak Európában. Ám a Sandlander ragaszkodik az elmúlt dicső évtizedekhez, nem akarja, hogy feledésbe merüljön a szafarik semmihez sem fogható hangulata, a sivatagok meghódítása vagy akár a sok Dakar-siker. A magyar manufaktúránál három példány megvásárolható a nagyvadból: a 2024-es modellévjáratú, kívül és belül frissített, csörlővel, snorkellel és két differenciálzárral ellátott Toyota Land Cruiser VDJ76 4.5 V8 Diesel darabja 37 890 000 forintért azonnal, raktárról elvihető.
Az autós történelemben nyomot hagyó aggregát, a modern kor, a XXI. század technológiájával egyesülve. A világ leghíresebb terepversenyén, a a Dakar-ralikon is bizonyított, sőt a szériakategóriában győztes 4,5 literes, V8-as motor 204 lóerős, a japán „szívhez” ötsebességes manuális és felező váltó is kapcsolódik. Elnyűhetetlen, megbízható és rendkívül strapabíró.
A VDJ76 cseppet sem mellékesen az új széria része, vagyis módosult a hűtőrács, az első és a hátsó lökhárító, a motorháztető, a sárvédő és a homlokfal. Extrém melegben (például a sivatagban) vagy extrém hidegben (például a sarkkör környékén) nagy hasznát vehetjük az emelt kapacitású hűtő- és fűtőrendszernek, valamint a légkondicionálónak. Plusz a hosszabb utazások alatt jól jön a hűthető és fűthető kesztyűtartó, valamint a hűtött könyöklő.
Van sárvédő szélesítés, komfort fellépő, az első vonószem és a hátsó vonófej is 3500 kilogramm teherbírású. Az előd, a 200-as LC kimagaslott a piaci kínálatból, de a frissített modellnél a kiemelkedő terepképességen sikerült még egy kicsit javítani. Ellátták gyári első és hátsó differenciálzárral, Toyota Denso csörlővel, snorkellel, míg a pótkereket a hátsó ajtóra szerelték, hogy a stabilitással, az egyensúllyal se legyen gond.
Aki esetleg szeretné a saját igényeihez igazítani, személyre szabni az autót, opcionálisan a 7-es szériához elérhető összes off road kiegészítőt megvásárolhatja a Sandlandertől. Így például rendelhet 3,5 tonna kapacitású vonóhorgot, haspáncélt vagy strapabíró tetőcsomagtartót is.
A felszereltségi listán kipipálható a tempomat, a tolatókamera, az UV-szűrős üvegezés, az első és a hátsó ködlámpa. A 265/70 R16-os gumiabroncsokon guruló, mindhárom eladásra kínált Land Cruiserben van intelligens kipörgésgátló, menetstabilizátor, abroncsnyomás-ellenőrző rendszer, fékerőelosztó, fékrásegítő, kitörésgátló, valamint hegymenetindulást segítő rendszer.
Került bele középső kartámasz, fedélzeti komputer, utas- és vezetőoldali légzsák, kulcsnélküli nyitórendszer. Az FM/AM rádió AUX és USB kompatibilis, új az LCD-kijelző, a rendszer támogatja a telefontükrözést (Android Auto, Apple CarPlay), valamint a vezeték nélküli mobiltöltést. Újdonság a fejtámlás hátsó üléssor, amely immáron osztottan dönthető, s van Toyota központi operációs rendszer is.
A szürke színű, dekorcsíkos, ötajtós és ötszemélyes autók fényszórói LED-esek, az oldalsó tükrök és az ablakok elektromosan mozgathatóak, a központi zár távirányítós. A belterét fabetéttel díszítették, az állítható, multifunkcionális szervokormány bőrkötésű, ahogy a váltógomb is. A dönthető ülések az igénybevételnek ellenálló, strapabíró kárpitozást kaptak.
A Sandlander fővárosi, budai telephelyén (1112, Vizsla utca 1-3.) megtekinthető és megvásárolható mindhárom 2024-es modellévjáratú, frissített, Toyota Land Cruiser VDJ76 4.5 V8 Diesel. Az általános forgalmi adó (áfa) visszaigényelhető az árból (darabja 37,89 millió forint), és a magyar manufaktúra az ügyintézésben, ahogy a legjobb finanszírozási lehetőség kiválasztásában is teljes körű segítséget nyújt.
Amennyiben további információkra lenne szüksége, vagy megvásárolná valamelyik V8-as terepjárót, írjon a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímre, illetve hívja a +36304245703-as telefonszámot.