Ezen a héten a Sandlander a megbecsült ügyfelei összkerekes terepjáróit kínálja eladásra. Mindhárom átépített, remekül felszerelt, off road kompatibilis modellel azonnal nyakába veheti a világot az újdonsült tulajdonos, s nyugodt szívvel elhagyhatja bármelyikkel az aszfaltutakat, átadhatja magát a csapatás örömének. A kínálatban valódi nehézfiúk szerepelnek: Toyota Land Cruiser 200, Nissan Patrol Y61 és Lexus LX470 Excalibur.
TOYOTA LAND CRUISER 200
A 2011. augusztusi, frissen szervizelt terepjáró rendkívül jól felszerelt, számtalan off road extrával látták el. A Toyotában a világ végéig elketyegő, megbízható 4,5 literes, V8-as, 286 lóerős dízelmotor található. S mivel eddig 170711 kilométert tettek meg vele, úgy is kezelhető, mintha most járt volna le a bejáratós időszaka.
Forrás: Sandlander
Kilenc esztendeje, amikor „megszületett”, minden belekerült, amit Land Cruiserbe a japánok beletehettek. Természetesen elektromosan mozgatható és működtethető minden, hatalmas bőrfotelekbe huppanhat bele sofőr és utas egyaránt, jár hozzá navigáció, intelligens 4x4, sofőrsegítő, illetve baleset-megelőző csomag. Ráadásul valódi terepgépről van szó, figyelem, ez az autó nem olcsó diszkóvas! Az elejére acél lökhárító került csörlőtartóval, teljes haspáncélzatot kapott és az acélküszöbök ugyancsak azt a célt szolgálják, hogy a műutak világa mellett is megállja a helyét.
Forrás: Sandlander
A problémamentes csapatáshoz biztosíték az elöl és hátul is található 12000-es, kevlárköteles csörlő – a legnagyobb slamasztikából is segítenek kikecmeregni. A feltűnő sárvédő szélesítést kapó jármű frissen szervizelt, olaj-és szűrőcserén esett át, új fékbetétekkel van ellátva, az első lökhárítója LED-es lámpákkal egészült ki, de a high jackkel megspékelt tetőcsomagtartón is van kiegészítő LED-es fényforrás. Az állítható futóművel, hátsó elektromos differenciálzárral rendelkező LC-n snorkel is található.
Forrás: Sandlander
Az új tulajdonos 285/75 R17-es Cooper All Terrarin abroncsszettel, a gyári könnyűfém kerekekre húzott 18-as téligumi garnitúrával gazdagodhat, míg a csomagtartóban fiókos tárolórendszer segíti a pakolást, a rendszerezést. Sőt, a biztonsági elektromos kapcsoló, az inverter és az ARB kerékfújó kompresszor, kerékfújó tömlő sem hiányozhat belőle.
NISSAN PATROL Y61
A 235 ezer kilométert futott, épített, összkerekes terepjáró arra készült, hogy a legextrémebb feladatokkal is megbirkózzon. Az 5 centiméteres futóműemelést, előre és hátulra egyaránt csörlőtokos lökhárítót kapó autónak az első megtett kilométerektől a napjainkig végigkövethető az előélete, szervizkönyves, és nem mellékesen valódi hardcore szörnyeteg.
Forrás: Sandlander
Az alapból is irigylésre méltó terepképességekkel megáldott, Raptor fényezésű Nissan teljes haspáncélzattal és snorkellel rendelkezik, nem túlzás, akár egy afrikai szafari sem jelenthet neki akadályt. LED-es fényhíd és Hella professzionális szúrófények segítik a naplemente utáni tájékozódást, a helyes út megtalálását. A hátsó differenciálzárnak, a levehető, 3,5 tonna kapacitású vonóhorognak is jó hasznát veheti majd az új tulajdonosa.
Forrás: Sandlander
Annak érdekében, hogy a hosszabb utazások során is mindennek meglegyen a helye és ne a káosz vegye át a hatalmat, a csomagterét tárolórendszer teszi tökéletessé. A különleges, erősített, kovácsolt alumínium keréktárcsáin pedig újszerű Cooper All Terrain abroncsok feszülnek. Az ablakain NKH-engedélyes fólia van, a makulátlan kárpitozású üléseket könnyen tisztítható huzattal borították.
Forrás: Sandlander
Abszolút költségmentes a navigációs fejegységgel megspékelt Patrol Y61 üzembe helyezése, csak bele kell ülni és mehetünk is arra, amerre csak a kedvünk tartja, még aszfaltozott utak sem kellenek az álmaink megvalósításához.
LEXUS LX470 EXCALIBUR
És végül, de nem utolsósorban egy olyan japán terepjáró is gondoskodó gazdát keres, amely kizárólag az észak-amerikai piacra készült, Európa útjait ilyen modell bizony nem koptatta. Mármint, eddig! Mert most itt a nagy alkalom, hogy valaki megkaparintsa az 1999. decemberi, kifogástalan állapotban lévő, full extrás ezredfordulós csúcs hardcore gépet.
Forrás: Sandlander
A Lexus LX470 a Toyota Land Cruiser J100 gazdagabb, tehetősebb rokona. Megörökölte a pazar terepképességeket, de túl is tesz az LC-n. Fejedelmi kényelmet, kiszolgálást nyújt a benne ülőknek: például finomabb, kényelmesebb a bőrborítás az üléseken, vagy nem hiányozhat a felszereltségéből a hűtött könyöklő, valamint a több levegőbefúvós, extrásabb klímarendszer.
Forrás: Sandlander
A Toyota elitmárkájának ékköve ráadásul limitált szériás, merthogy az Excalibur kiadásról van szó. Mindössze 103 ezer mérföldet (165762 kilométert) futott a gép, amelynek motortere 4700 köbcentiméteres, V8-as, 235 lóerős benzines aggregátot rejt. Talán mondani sem kellene, erősített a hajtáslánca, megnövelt a hűtő és a fűtő kapacitása, de jár hozzá ARB első, hátsó, valamint középső differenciálzár is. Ja, s el ne feledjük: az alapmodellhez képest 30 milliméterrel magasabb a futóműve, de a kerékfelfújó-tömlő mérőórával és kompresszorral sem hiányozhat belőle.
Forrás: Sandlander
Az ötszemélyes Lexusban automataváltó, felező és Pioneer navigációs fejegység is található, a gyönyörű gyári könnyűfém keréktárcsáin pedig General Tire X3 Mud-Terrain 285/75 R16-os gumiabroncsok feszülnek. És még lehet fokozni az élvezeteket: a Sandlandernél teljes haspáncélzattal, valamint Safari snorkellel turbózták fel. A 2022.05.18.-ig érvényes műszaki vizsgával rendelkező LX470 Excalibur ugyan királyi vas, mégsem áll távol tőle, hogy munkagépként, sárban, homokban bizonyítson gazdájának.
Forrás: Sandlander
A Sandlander tehát három, egészen kimagasló felszereltségű ügyfélautót kínál megvételre. Amennyiben felkeltette valamelyik a kíváncsiságát, további információkért, részletekért érdeklődjön a laszlo.pocsik@sandlander.com e-mailcímen vagy a +36304245703-as telefonszámon.