A Toyota nem aprózta el a tengerentúli pickupja 2024-es verziójának bemutatóját, hiszen rögtön jött belőle egy arrafelé kelendő hardcore off road modell is.
A Trailhunter egy rakás felszerelést kap az ARM-től, beleértve az Old Man Emu pozícióérzékeny, 2,5 hüvelykes kovácsolt egycsöves lengéscsillapítókat. A Toyota a hátsó lökhárítót acél egységgel frissítette, és a teherautó 152 vagy 182 centi hosszú raktérrel kapható. Könnyű vagy nehéz ARB ágyrácsot adhatnak hozzá, amely sátrak, tábori zuhanyzók és egyéb felszerelési pontjait kínálja.
A 2024-es Taco zászlóshajó modelljeként a Trailhunter a legnagyobb teljesítményű Hybrid Max hajtásláncot kapja, amely egy 2,4 literes négyhengeres turbómotorral és egy 48 lóerős villanymotorral, valamint egy nyolcfokozatú automata sebességváltóval párosul. Az összteljesítmény 326 lóerő.
Az elérhető első felfüggesztés stabilizátorát le lehet kapcsolni egy gombnyomással, ez nagyobb terepszögeket tesz lehetővé. A rendszer a Toyota által jóváhagyott emelőkészletekkel is működik. Van terepfelügyeleti kamerarendszer többféle kilátást biztosít a teherautó körüli útvonalra, és az új
Tacoma egy maroknyi vezetési módot kap a sár, kövek és a homok leküzdésére. A kúszásvezérlő funkció csendesebb, mint korábban, és lejtmenet asszisztenst kapott, hogy a meredek emelkedőkön lefelé haladva a sebességet kezelni tudja.
A Toyota hangsúlyt fektetett a kiegészítőkre és a fejlesztésekre a Trailhunterrel. Van egy 2400 wattos váltóáramú inverter, két hálózati csatlakozóval az utastérben. A hátsó fedélzeten egy 12 voltos konnektor és USB-portok találhatók, és a Toyota szerint elegendő áram van egy ARB hűtőszekrény és más elektromos eszközök működtetéséhez.