Az olasz gyártó túraendurója eddig is népszerű volt, még annak ellenére is, hogy nem olcsó. A 100. jubileumi évfordulóra összedobott annyira bejött, hogy tovább fejlesztették.
A süllyesztőből visszatérő Moto Guzzi semmit sem bízott a véletlenre, hiszen a V85 TT, minden mai kívánalomnak megfelel. Már a nevében a rövidítés Tutti Terreno (azaz olaszul minden terep) is jelzi, ez a vas valamelyest off roados csapatásra is képes bár első sorban nem ez a terepe.
A műszaki alapot egy klasszikus 835 köbcentis, léghűtéses V2-es blokk jelenti, amelyben a hengerszög 90 fokos és egy kicsit fel is piszkálták. Hatfokozatú váltóval szerelik. A csúcsteljesítménye 80-ról 90 lóerőre nőtt, s a maximális nyomaték, amelyet le tud adni, szintén ennyi newtonméter. A hatótávolság nagyjából 400 kilométer a 21 literes tankkal és a 4,9 literes 100 kilométeres fogyasztással.
Ha pedig felfüggesztést nézzük, elöl egy fordított 41 milliméteres állítható teleszkópvilla van, hátul pedig egy ugyancsak variálható jobbos rugóstag. A rugóút mindkettő esetében 170 milliméter, ez elégséges egy terepes csapatáshoz is. Küllős kerekei vannak, elöl 19 hüvelykes, hátul 17-es a méret.
Ami pedig az újdonság, hogy az elektronikus menetvezérlő három helyett már öt programot tud, az utcai, eső és off road, mellett már van sport, és egyénileg testre szabható beállítás is. A fűzött felnik helyett pedig már olyanok is vannak, amelyek kompatibilisek a tömlő nélküli abroncsokkal. Az ár 6 millió forint körül mozog.