A Lumma Design 770 lóerős luxus terepjárója. A Mercedes G-osztály adta az alapot, aztán a manufaktúránál alaposan átépítették, újragondolták a modellt. Feltűnő festés, dizájn és különleges utastér: minden adva van ahhoz, hogy drágán értékesíthető legyen a jármű.
Forrás: Lumma Design
A G 63 AMG adja az izmosított kockaterepes alapját, amely gyárilag 585 pacis. Természetesen továbbra is a friss fejlesztésű 4 literes, duplaturbós, V8-as motor zajong az elejében, az „eredeti” 850 newtonméteres csúcsnyomatékot pedig feltolták körülbelül 950 Nm-re.
Forrás: Lumma Design
No, de vizsgáljuk meg kívülről a monstrumot. A sárvédők és a kerékívek szélesebbek lettek, ez a módosítás szemmel láthatóan jót tett a G-osztálynak, még monumentálisabb lett. Elöl 40, míg hátul 80 millimétert „adtak hozzá” a műhelyben.
Forrás: Lumma Design
A toldások szénszálas anyagokból készültek, amelyek könnyűek, viszont strapabíróak. Ilyen például a légbeömlő, az első lökhárító spoiler, az oldalsó „szoknya” és a hátsó diffúzor. Ám még ide sorolható az oldalsó tükrök háza, az ajtókilincsek vagy éppen a pótkerékfedél.
Forrás: Lumma Design
A Lummánál a kocsi tetejét sem kímélték, oda is került szénszálas spoiler, valamint kiegészítő nappali világítótest. Az új felnik 11x23, illetve 10,5x24 hüvelykesek, ami azt jelenti, 305/35-ös vagy 295/30-as abroncsokat húznak rájuk.
Forrás: Lumma Design
A hivatalosan CLR G770-nek hívott, elektronikailag megvadított gép festése sem hétköznapi: visszafogottnak cseppet sem nevezhető vörös-fekete vagy savzöld-fekete színben rendelhető. Ezek a tónusok belül is visszaköszönnek, azaz az Alcantara bőrrel borított utastér harmonizál a külső dizájnnal.
Forrás: Lumma Design