Legfrissebb hírek ÚJ

A Mansory Gronos a legsárgább G-osztály, amit valaha láttunk – Galéria!

A Mansory Gronos a legsárgább G-osztály, amit valaha láttunk – Galéria!

A Mansorynál zajlik az élet, a Porsche Taycan, a Bugatti Chiron és a Mercedes S-osztály alakult át a manufaktúra bázisán a közelmúltban, nemrégiben pedig egy Mercedes-AMG G 63. A Gronos névre keresztelt luxusterepjáró kifejezetten feltűnő jelenség, kívül és belül is a sárga az uralkodó színe.

Képgaléria megtekintése (19 db kép)
Nem hétköznapi
A full extrás beltere is inkább sárga, mintsem fekete
Forrás: Mansory

A különleges, „izmos” – meglepő módon fekete – motorháztetőt kapó gép hűtőrácsa is változott, a függőleges kialakítás helyett vízszintessel, plusz tetőszárny is került az autóra. A legtöbb utángyártott darab szénszálas anyagból készült – amellett, hogy könnyűek és strapabíróak, a dizájnt is feldobják, plusz aerodinamikailag is segítenek a kocka járművön.

Képgaléria megtekintése (19 db kép)
Dizájnos
Szénszálas motorháztető, s a hűtőrács is módosult
Forrás: Mansory

Az más kérdés, hogy a sárga szín egy kicsit (?) erős, ráadásul nem csak a külseje, de a beltere is érett citrom. A Mansorynál szinte minden elérhető felületet megmunkáltak, vagyis a műszerfal, a kormánykerék, az ülés, a küszöb, a szőnyeg, az ajtónyitó is inkább sárga, és csak egy kicsit fekete.

Képgaléria megtekintése (19 db kép)
Sárgaságban szenved...
Mindössze tíz darab készült a Mansory Gronosból
Forrás: Mansory

Ha valaki esetleg elfelejtené, milyen típusú vasban ül, elég egy pillantást vetnie a középkonzolra, s láthatja a „Mansory Gronos” és a „Limited Edition” jelölést. Mindössze tíz darab készült belőle, vagyis tényleg exkluzív az ajánlat.

Képgaléria megtekintése (19 db kép)
Szárnyas
A tető hátuljára szárny is került, javítva a kocka terepjáró aerodinamikai adottságait
Forrás: Mansory

A Mercedes-AMG G 63 gyárilag 585 lóerős, a topnyomatéka 850 Newtonméter, álló helyzetből 4,5 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órás sebességet, a vége pedig 240 km/ó. Nos, a Mansorynál a 4 literes, V8-as, duplaturbós motor sem maradt érintetlen: immáron 850 pacis és 1000 Nm-es, a százas sprintet 3,5 szekundum alatt futja az autó, a maximális tempója 250 km/ó.

Képgaléria megtekintése (19 db kép)
4.0, V8
A limitált szériás gépben (a középkonzolon olvasható is az egyediségre utaló jelölés) 850 lóerős (1000 Newtonméter) motor dolgozik
Forrás: Mansory