Az összkerekes Land Rover Defender terepjáróból valódi erőmű lett. A Nincs idő meghalni (No time to die) című James Bond filmben is feltűnt modellsorozat tíz kiválasztott darabját a Manhart Performance tuning-manufaktúra bázisán babrálták meg. A fekete színű gép immáron 500 lóerős!
Forrás: Manhart Performance
Az új „védő” nincs versenyben a nagy teljesítményű terepen járók piacán, bár azért korábban is épült belőle bivaly jószág. Például a James Bond kiadás, amelynek a motorterébe 525 pacis, 625 newtonméteres topnyomatékkal bíró 5 literes, V8-as aggregátot pakoltak.
Forrás: Manhart Performance
A Manhartnál megelégedtek 512 LE-vel, a német tuner kicsit átformázta a terepjárót. A fekete színű Defender DP 500 fényes fekete sárvédőket és hűtőrácsot kapott, s természetesen nem maradtak le róla a cég jellegzetes csíkjai sem.
Forrás: Manhart Performance
A vásárlók kétféle könnyűfém keréktárcsaszett közül választhatnak. A világosszürke, 12x24 hüvelyk méretű Manhart Forged Line garnitúrára 295/30 ZR24 gumiabroncsokat húztak. Ezeket a műutakon közlekedőknek ajánlják, de azokra is gondoltak a szakik, akik terepre vinnék a járművet. A fekete, 10,5x22 hüvelykes Concave One keréktárcsán 295/40 ZR22-es abroncsok feszülnek.
Forrás: Manhart Performance
Az utasteret bőrbe kötötték, de az egész megvadítható Alcantara szövettel is – akár fekete és ezüstös szürke színkompozícióban. Ám az alkotók szerint mindenre hajlandóak, hogy kielégítsék az igényeket.
Forrás: Manhart Performance
És akkor a Land Rover Defender DP 500 „szíve”. Újraprogramozták a vezérlést, frissítették a kipufogórendszert, így a gyári, 3 literes, 400 lóerős (550 newtonméteres), hathengeres, turbós, benzines technika 512 LE-s lett (710 Nm). Összesen tíz darab készül a 110-es Defenderből.
Forrás: Manhart Performance