Legfrissebb hírek ÚJ

Igazi erőgép: 512 pacis tuning Defender – Galéria!

Igazi erőgép: 512 pacis tuning Defender – Galéria!

Az összkerekes Land Rover Defender terepjáróból valódi erőmű lett. A Nincs idő meghalni (No time to die) című James Bond filmben is feltűnt modellsorozat tíz kiválasztott darabját a Manhart Performance tuning-manufaktúra bázisán babrálták meg. A fekete színű gép immáron 500 lóerős!

Képgaléria megtekintése (13 db kép)
3.0, V6
A 400 lóerős turbós benzinmotorból 512 LE-s lett, az 550 newtonméteres topnyomaték 710 Nm-re emelkedett
Forrás: Manhart Performance

Az új „védő” nincs versenyben a nagy teljesítményű terepen járók piacán, bár azért korábban is épült belőle bivaly jószág. Például a James Bond kiadás, amelynek a motorterébe 525 pacis, 625 newtonméteres topnyomatékkal bíró 5 literes, V8-as aggregátot pakoltak.

Képgaléria megtekintése (13 db kép)
Fullos
Bőrös beltér, minden igényt kielégítő kialakítás
Forrás: Manhart Performance

A Manhartnál megelégedtek 512 LE-vel, a német tuner kicsit átformázta a terepjárót. A fekete színű Defender DP 500 fényes fekete sárvédőket és hűtőrácsot kapott, s természetesen nem maradtak le róla a cég jellegzetes csíkjai sem.

Képgaléria megtekintése (13 db kép)
Strapabíró
A terepképessége nem csorbult
Forrás: Manhart Performance

A vásárlók kétféle könnyűfém keréktárcsaszett közül választhatnak. A világosszürke, 12x24 hüvelyk méretű Manhart Forged Line garnitúrára 295/30 ZR24 gumiabroncsokat húztak. Ezeket a műutakon közlekedőknek ajánlják, de azokra is gondoltak a szakik, akik terepre vinnék a járművet. A fekete, 10,5x22 hüvelykes Concave One keréktárcsán 295/40 ZR22-es abroncsok feszülnek.

Képgaléria megtekintése (13 db kép)
Egyedi
Egyedi felnikészlet, megerősített féktárcsa
Forrás: Manhart Performance

Az utasteret bőrbe kötötték, de az egész megvadítható Alcantara szövettel is – akár fekete és ezüstös szürke színkompozícióban. Ám az alkotók szerint mindenre hajlandóak, hogy kielégítsék az igényeket.

Képgaléria megtekintése (13 db kép)
Vagány
Egyedi kipufogószettel is büszkélkedhet
Forrás: Manhart Performance

És akkor a Land Rover Defender DP 500 „szíve”. Újraprogramozták a vezérlést, frissítették a kipufogórendszert, így a gyári, 3 literes, 400 lóerős (550 newtonméteres), hathengeres, turbós, benzines technika 512 LE-s lett (710 Nm). Összesen tíz darab készül a 110-es Defenderből.

Képgaléria megtekintése (13 db kép)
Különleges
Mindössze tíz darab épül a Land Rover Defender DP 500-ból
Forrás: Manhart Performance