Legfrissebb hírek ÚJ

Elfogyott a Ford összes melós villanypickupja

Elfogyott a Ford összes melós villanypickupja

Az F-150 Lightningből készült egy XLT verzió, amely a Heavy Duty kiadás szokott lenni a normál motoros kategóriában. Már el is kelt az első széria előrendelésben.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ford

A külsőt tekintve őrületes változások nincsenek a frontrész kivételével. Az azonban elég vagány lett. Futurisztikusan markáns az egészet uraló LED-csík, amely már messziről demonstrálni akarja ez egy elektromos verda. Érdekes egyben modern így a külső.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ford

A karosszéria önhordó és a platform közepén az erőforrások között helyezték el a tekintélyes akkumulátorcsomagot, így a legjobb a helykihasználás. Dupla kabinos a kaszni és a raktér 1,68 méter hosszú. Az XLT verzió platóját ráadásul konnektor ralis felszerelik a munkagépekhez.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ford

Azt már eddig is tudni lehetett, hogy a hajtáslánc két villanymotorból áll össze. Értelemszerűen az egyik az első, a másik a hátsó tengelyt forgatja. Így összkerekes a vas. Egyelőre kétféle verzió van, egy 426 és egy masszívabb 563 lóerős csúcsteljesítményű. Utóbbinak 4 másodperc elég 0-ról 100 kilométer/órára felpörögni.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ford

Villanypickup esetén a hatótávolság is roppant fontos tényező. Az alap akksicsomaggalaz eddigi 350 helyett 550 kilométert lehet megtenni. A töltés 32 amperes mobiltöltővel 14-19 óra, a 48 amperessel 10-13 óra, a 80 amperessel 8-10 óra, a profi 150 kilowattos gyorstöltővel pedig 41-44 perc alatt fellehet küldeni 80 százalékra.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: Ford

Ami előny, hogy természetesen elöl is van egy masszív méretű csomagtartó, az utastérben a szokottnál is nagyobb 15,5 hüvelykes az érintőképernyős infotainment. A Ford összes felszereltségi szintje elérhető az utastérre vonatkozóan. Az alapár 15,1 millió forintnak megfelelő összeg. Jöhet a második széria!