A Párizsi Autószalonon mutatta be az amerikai márka első szériagyártású elektromos autóját, amelyet kizárólag Európában dob majd piacra.
Egyetlen villanymotor biztosítja, amely 154 lóerőt és 260 newtonméter nyomatékot ad le. A Jeep egy 54 kilowattórás akkumulátorcsomagot épített az Avengerbe, amely állítólag 400 kilométeres hatótávolságot biztosít. A töltési sebesség meggyőző, állítólag 100 kW-os maximális kapacitással 24 perc alatt képes 20-ról 80 százalékos szintre felküldeni.
A külső dizájn a megszokott Jeep-crossover stílus jegyeit hozzák, azonban vannak külső burkolatok, a karcálló polimer csúszásgátló lemezek és a burkolt fényszórók alkalmazásával külön figyelmet fordítottak arra, hogy az elektromos vasak esetében méregdrága szervizelésből legalább koccanásnál legyen kevesebb a kár.
Azért nem fogják egyébként az Egyesült Államokban gyártani és értékesíteni, mert túl kicsik a méretei. Konkrétan a 4,2 méter hosszú Renegade-nál 16 centivel rövidebb, tehát alig lépi túl a 4 métert – ezzel nem is érdemes a tengerentúlon próbálkozni. A terepszöveg viszont 20, 20 és 30 fokosak.
A Jeep szerint az egyszerű belső kialakítást a Wrangler ihlette. Nagyon puritán a műszerfal, amelyet egy 10,25 colos érintőképernyő emel ki. Az ülések bőrbetétekkel rendelhetők, és még masszázsfunkcióval is rendelkeznek. Széles napfénytető is elérhető lesz, és egy csomó vezetőtámogató rendszer is, mint például az adaptív sebességtartó automatika és a sávközépre állítás.