Természetesen egy elektromos sportkocsi esetében inkább csapotthátúként értelmezhető a karosszéria, de a Cross Turismo mindenképpen egy kényelmesebb verzió.
A Porsche szándéka egyértelműen látszik, megpróbálja hétköznapibbá tenni az elektromos sportkocsit, amire őszintén szólva nem biztos, hogy hatalmas igény mutatkozik a piacon. Éppen ezért egy családiasabb verzió tulajdonképpen népszerűbb lehet a piacon.
Az egyesült államokbeli autoblog.com által készített lesifotók a tesztelés pillanatait örökítették meg, és ezeken jól látszik az alapváltozathoz képest hosszabb tető, valamint a kevésbé áramvonalas külalak. Nagyobb az utastér, főként hátul és a csomagtartó is megnövekedett. Nincs már rejtegetnivaló, nem is maszkolták a gépet, rejtőszín sincs rajta.
Az összkerekes hajtáslánc nem változik, a 670 lóerős villanyos egységet egy 93 kilowattórás akkumulátorcsomag táplálja, a végsebesség 268 kilométer/óra. A hatótávolság pedig egyetlen fullos töltéssel 323 kilométer, amely lehet, hogy nem túl sok, de egy ilyen sportgépnél azért elég masszív.
A friss hírek szerint nem is kell már sokat várni a Porsche Taycan Cross Turismóra, mert jövőre bemutatják és fokozatosan piacra is dobják. Valami azt súgja, ezt lesz a típus eddigi legnépszerűbb verziója.