Bemutatta az amerikai pickup gyártó első villanyvasát, a Revolution a cég szerint forradalmasíthatja a piacot, még ha elég komoly is már a konkurencia.
Azt meg kell hagyni, hogy a Ford egyszerűsége és a Tesla extremitása között lavíroz a Ram 1500 Revolution dizájnja. A LED-világítás rajzolatával uralt frontrész, valamint a kabin vonalvezetése is eléggé modernre sikerült, de ez el is várható. Az összenyíló ajtók pedig még különlegesebbé tették a vasat.
A vas új platformra, az STLA vázra épül, amelyet eleve elektromosra terveztek. Ez egy vázra épített karosszéria, ahol az akkumulátor lent, a keretsínek között van elhelyezve. Két elektromos motor van, egy elöl és egy hátul. Ez az elrendezés lehetővé teszi a Revolution jelentősen eltérő arányait, mivel a fülke sokkal előrébb nyúlik. A fülke 10 centivel hosszabb, mint a jelenlegi 1500-as crew cab, de a rakodótér hasonló méretű.
Az alacsonyabb tetőn és a jóval domborúbb szélvédőn kívül az aerodinamika által inspirált elemek közé tartoznak még a síkba süllyesztett ajtókilincsek, az elfordítható vonóhorog. A tükrök helyett elhelyezett oldalsó kamerák vannak és lapos, diffúzorral van ellátva az alsó fertály.
Az egész belső tér nagyon minimalista. A középső infotainment rendszer két 14,2 hüvelykes képernyőt használ, az alsó pedig a nagyobb kijelzőterület érdekében kihúzható, vagy akár el is távolítható. A szélvédőn is megjeleníthetők az információk, köszönhetően a kiterjesztett valóságot megjelenítő head-up kijelzőnek.
Az akkumulátorrendszer 800 voltos, 350 kW-os csúcstöltési sebességre képes. A gyártó szerint 10 perc alatt 160 mérföldes hatótávnyi energia megy az akkupakkba. Állítólag 650 kilométert lehet megtenni majd egyetlen töltéssel. Előny még, hogy plusz üléseket is lehet betenni, sőt nagyobb rakomány esetén a hátsó középső kivehető.