A japánok legkedveltebb ATV-modellje a King Quad, amelyet a 2023-es évadra alaposan felfrissítettek, hogy még jobban lehessen csapatni vele húzós körülmények között is.
Az egyik legfontosabb újítás igazából nem is feltétlenül szakmai, azaz off road szempontból fontos, hanem azért, mert kicsit gazdaságosabb és jobban kezelhetőbb lett általa a vas. Történetesen jó néhány kilótól sikerült megszabadulnia, így most már csak 328 kilogrammot nyom a mérlegen, ezzel pedig megérkezett a kategória élmezőnyébe, ahol 320-335 kiló között mozognak a gépek.
Persze a műszaki újítások sem maradtak el, például a legutóbbi kiadás leginkább kritizált elemét a CVT-váltót, amely igencsak lassú volt, kicserélték egy pengébb kuplungkittel megtámogatott rendszerre. Ezáltal fürgébb lesz a King Quad, legalábbis a Suzuki ígérete és tesztjei szerint. Ráadásul 60 lóerőre nőhet a csúcsteljesítmény.
A kormány művön is dolgoztak bőszen, hogy a friss Power Steering SE-verziók tényleg felvegyék a versenyt a rivális márkák legjobb képviselőivel, hiszen azért ezen a téren is volt elmaradás. Éles kanyarokban, emelkedőkön azért igencsak kellett ösztökélni a vasat, hogy beforduljon. Az elektronikus kütyüt, az EPS-t áthangszerelték, megváltoztatták a geometriát, így remélhetőleg sokkal jobb lesz a cucc.
A motor az egyetlen, amihez nem nyúltak, mert arra nem volt panasz A King Quad 750 AXI és 500 AXI az új csomaggal most már tényleg ott lehet a mezőny élén. A felfüggesztés viszont szintén módosult, új, gázzal töltött lengéscsillapítókat kapott az off road képességek erősítése érdekében. Érdemes még megemlíteni a friss multifunkciós LCD-kijelzőt is.