A gyártó egy beszédes nevű Xpedition csomagot állított össze, amelyet kifejezetten hosszú túrákra talált ki. Elég komolyan felturbózta a megszokott modelljeit.
Az akció azzal kezdődött, hogy minden Xpeditiont a Polaris új, 999 köbcentis Pro Star Gen 2 motorja hajt, 114 lóerővel, a General megszokott 100 lóerős ProStarja helyett. A vasak 48 literes tankkal rendelkeznek, amely a legnagyobb a Polaris kínálatában, és több mint 125 kilométeres hatótávolságot kínál egy tankolással.
Az ilyen távolságon a legsimább vezetés érdekében a Fox Podium QS3 lengéscsillapítók váltják fel a Polaris modelljei között máshol is megtalálható Walker Evans lengéscsillapítókat. A 30 colos Pro Armor Crawler XP gumiabroncsok segítenek 36 centis hasmagasságot biztosítani, és elöl 36 centis, hátul 38 centis rugóúton lenghetnek.
Van XP és ADV változat is egyenként háromféle felszereltségben, Premium, Ultimate vagy Northstar kivitelben. Az XP modellek olyanok, mint a rövid dönthető rakterű pickupok, ismertek a szabadon álló 76 centis platókról, amelyek dönthetők és kiüríthetők, 60/40 arányban lehajtható hátsó ülésekkel.
Az ADV felszereltségek inkább a SUV-kra hasonlítanak, zárt, 92 centis platóval, amely nem dönthető. Az ülései lehajtva 160 centis rakodófelületet nyitnak meg. A platók mindkét modellnél 122 centi szélesek, 40 centi magas oldalakkal. A Northstar kivitelnél teljesen zárt az utastér.
Az árskála 10-től 15 millió forintig terjed.