Legfrissebb hírek ÚJ

Le lehet csapni az utolsó KTM 390 Adventure-ökre

Le lehet csapni az utolsó KTM 390 Adventure-ökre

Az osztrák márka haza bázisán felkészítették a 2022-es évjárat még szabad darabjait, amelyek kalandra csábítják a motorosokat.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: KTM Centrum

"2022-es 390 Adventure érkezett szalonunkba Az idei év utolsó darabjai, nevezz be rá időben! 390 Adventure felöltöztetve” - írta közösségi oldalán a KTM Centrum.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: KTM Centrum

Nézzük akkor a műszaki alapot, amely egy 373 köbcentis egyhengeres blokk, amelynek csúcsteljesítménye 43 lóerő és 37 newtonméter a maximális nyomaték, ez nem változott, de már Euro 5-ös a cucc. Van benne kakaó egy komoly csapatáshoz, ugyanakkor A2-es jogosítvánnyal is meg lehet lovagolni. Ehhez csúszókuplung és hatsebességes váltó kapcsolódik.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: KTM Centrum

Az ultrakönnyű térhálós acélváz roppant ergonomikusan lett kialakítva, hiszen a kezdő motorosok kedvéért alacsonyan, 855 milliméteren van az ülés, de a hasmagasság elég jó 200 mm terepezéshez és még egy 14,5 literes tank is elfért. A súly mindössze 158 kiló üzemanyag nélkül, teli tankkal pedig 400 kilométert lehet megtenni a KTM 390 Adventure-rel.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: KTM Centrum

A futóműben egy nagy alumínium lengővilla dolgozik, amelyhez a rugóstag közvetlenül csatlakozik. A felfüggesztés WP Apex, amely teljesen állítható – elöl fordított villa van, amely teljesen endurós cucc. A rugóút elöl 170, hátul 177 milliméter. Így terepezni is lehet vele.

Képgaléria megtekintése (6 db kép)

Forrás: KTM Centrum

Az elektronikára is rágyúrt az osztrák gyárt kipörgésgátló kapcsolgatható, utcai és offroad módot lehet váltani, amely amúgy az ABS-hez hasonlóan dőlésszögérzékeny. A kerekeket is kicserélték, a hatküllős felnik helyett kétszer ötküllős strapabíróbbak kerültek. A vas a KTM Centrumban kapható.