A Volkswagen Golf R gyári 310 lóerős csúcsteljesítménye is karszőr felállító, ám amit az Oettinger tett, arra nehéz szavakat találni. Merthogy a német tuner alaposan feltöltötte a kocsi elejében a karámot, s immáron 500 pacinak talált helyet. Félelmetes, mire képes a TCR Germany Street.
Forrás: Oettinger
A félezer lóhoz ráadásul 550 newtonméteres topnyomaték is tartozik, azaz a teljesítményszám 190-nel, a Nm pedig 150-nel emelkedett. Pestiesen szólva, ez azért nem rossz egy körülbelül másfél tonnás kompakt autótól. Minden bizonnyal utcai használatú Golfnál ennél többet már nem nagyon lehet kihozni legálisan a 2 literes motorból.
Forrás: Oettinger
Szemmel láthatóan versenygénekkel rendelkezik. A szénszálas szélesítése lenyűgöző, körülbelül 10 centiméterrel lett vaskosabb a gép. Rendkívül feltűnő a szellőzőkkel megspékelt motorháztető, a lökhárító, de a vaskos küszöbök is vonzzák a szemet. Hátul is az agresszió jelei figyelhetők meg, a brutális kipufogóvégződés, a diffúzor és a tetőszárny is nagyon durva.
Forrás: Oettinger
A vasnak állítható a felfüggesztése, jól mutatja, hogy igazi veszedelemről van szó, hogy belülre bukókeret került, s a fékeket is alaposan megerősítették. Immáron 380x32 milliméteres a szellőztetett tárcsa.
Forrás: Oettinger
Érdekesség, hogy az egykoron Volkswagen Golf R-nek hívott, immáron Oettinger TCR Germany Streetre keresztelt autó nem csak egyben vásárolható meg, a tuingkészlet külön-külön is megvehető. Az optikai csomag ára 9980 euró (3,3 millió forint), a hátsó szárny 1390 euró (460 ezer forint), a motorháztető 490 euró (162 ezer forint), míg a „TCR Germany Street” felirattal ellátott Recaro sportülésszett 2850 euró (943 ezer forint).
Forrás: Oettinger