Crossoverek és SUV-k – Európában dübörög a piac, de ha körbenézünk a világ más tájain, láthatjuk, hogy a pickupok dominálnak. A GM és a Ford brutális eladásokat produkál, de a Toyota, a Nissan, valamint az Isuzu sem panaszkodhat.
Forrás: X-Tomi Design
A BMW ugyan még vacillál, de a Volkswagen, a Renault és a Mercedes már beszállt a bizniszbe, ahogy a Land Rover is épített korábban a Defenderből platóst. Miért ne léphetne a „Védő” helyébe a Range Rover Evoque például?
Forrás: X-Tomi Design
Kabrió már készült belőle, vagyis nem ördögtől való ötlet a pickup sem. Az ismert virtuáldizájner, X-Tomi már el is képzelte, miképpen festene a különleges járgány.
Forrás: X-Tomi Design
Minden bizonnyal nem tudná betölteni azt a munkakört, amelyet a Navara, a Hilux, a Ranger, az Amarok, a D-Max vagy a már nyugdíjazott X-osztály, nem valószínű, hogy elcipelne a hátán 1 tonnát és 3500 kilogrammos vontatóképességgel rendelkezne, de a dizájnjába nehezen lehetne belekötni.
Forrás: X-Tomi Design
Aztán ott van a román/francia Dacia Duster – amelyből limitált darabszámban már épült platós, Renault logó alatt pedig sorozatban is gyártják Dél-Amerikában –, az orosz Lada XRay és a japán (magyar...) Suzuki Vitara, amelyekből ugyancsak jópofa vasak épülhetnek.
Forrás: X-Tomi Design
Vagy melyik lesz a következő? A BMW X7?
Forrás: X-Tomi Design
Esetleg az Audi Q8?
Forrás: X-Tomi Design