A Land Rover vezetősége megerősítette, hogy hibridként is piacra kerül majd az új Defender, ráadásul Kínába speciális összkerekes terepjárót szállítanak a britek, amely a helyi igényeknek és előírásoknak megfelel.
Szóval, jön majd az enyhe hibrid és a konnektorról tölthető verzió – mindkét modellt a szlovákiai Nyitrán rakják majd össze. A Modular Longitudinal Architecture-re épülnek a vasak, ezt az alapot kapja meg az összes új generációs Land Rover és Range Rover. És innen már a következő lépés az abszolút villanyos Defender EV...
Az egyik legérdekesebb motor, amely a „Védő” elejében landolhat, a Range Rover Sport HST-ben már remekül muzsikáló enyhe hibrid technika, ez 400 lónak az erejével bír – elegendőnek tűnik a jármű méretéhez és körülbelül 2 tonnás súlyához.
Az is biztos, hogy az LR-nél szeretnének legalább olyan terepképességekkel bíró modellt alkotni, amely felveszi a versenyt a Jeep Wranglerrel, a Toyota Land Cruiserrel és a Mercedes-Benz G-osztállyal. A Discoverynél már alkalmazott, a létraváz és az önhordó karosszéria egyedülálló kombinációját kapja meg.
Ami pedig a kínaiakat illeti: a helyi igények azért mások, mint az Egyesült Államokban vagy Európában és a speciális előírásokhoz alkalmazkodniuk kell a briteknek. Az esetleges internetes rendszert is lebutítják, ahogy elképzelhető, hogy a tengelytávval is variálnak majd.