Legfrissebb hírek ÚJ

Ide nekünk ezt a H1-es Hummert!

Ide nekünk ezt a H1-es Hummert!

A Hummer H1 sohasem megy ki a divatból. Főleg, ha egy kicsit átdolgozzák és még egyedibbé teszik. A Mil-Spec Automotive szakemberei megvadították az összkerekes amerikai óriást és korábban még nem látott változatot építettek belőle.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Mestermunka
Brutálisan fest az átalakított Hummer H1
Forrás: Mil-Spec Automotive

H1. Fogalom az autógyártásban, valódi legenda a hardcore terepjárók között. A világ egyik leghíresebb katonai modelljének, a Humvee-nak az utcai változata. A „valódi”, vagyis az első szériás Hummert 1992 és 2006 között gyártották. A 4,686 méter hosszú, 2,197 m széles, 1,905-2,007 magas, 3,302 m tengelytávú, 3680 kilogramm súlyú 4x4-es vas gyakorlatilag mindenféle környezetben elboldogul, nem csak a kinézete, a teljesítménye is kőkemény.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Kőkemény
Nincs olyan akadály, amely feltartóztathatná
Forrás: Mil-Spec Automotive

A Terminátor és későbbi kaliforniai kormányzó, az osztrák-amerikai színész, politikus, Arnold Schwarzenegger kedvencét az elavult beltere és a nem éppen gazdaságos motorválasztéka (5,7 liter, 6,2 l, 6,5 l, 6,6 l) miatt 2006-ban nyugdíjazták.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Óriás
Terepjárásra hangolva
Forrás: Mil-Spec Automotive

A Mil-Spec Automotive viszont úgy döntött, nem hagyja kimenni a divatból a H1-et. A műhelyében arra összpontosított, hogy exkluzív darabot hozzon létre. Hát, sikerült... Külsőleg, belsőleg és a motorterében is megújult az ikon.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Frissítés
Új a kormánya és a műszerezettsége is
Forrás: Mil-Spec Automotive

A már elkészült Launch Edition egy rongytetős pickup. Strapabíró kiegészítőkkel látták el, amelyek feldobják a dizájnját, az egész rücskös, sötét festést kapott. Alaposan megnyomja az egész megjelenést a szegecselt ajtó, a lökhárítórács, a bukókeret, a csörlő és a kiegészítő fényforrás.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Igazi harcos
A bukókeret még drabálisabbá teszi
Forrás: Mil-Spec Automotive

Az utastér jóval kényelmesebb lett, kéttónusú fekete és szürke bőrkárpitozás került bele, alumínium kiegészítőkkel vadították meg és a műszerezettség is vadonatúj. Ráadásul a felhasznált anyagok kopásállóak, vagyis kis túlzással örök életre szólnak.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Exkluzív
Sofőrnek és utasainak egyaránt kényelmet nyújt a fullos beltér
Forrás: Mil-Spec Automotive

A motorja kétszer olyan erős, mint az eredeti változat. A kocsi elejébe a cég saját tervezésű, 6,6 literes Duramax, V8-as dízelmotorját pakolták, ez 500 lóerős, a csúcsnyomatéka pedig 1355 Newtonméter. Egyedi felfüggesztéssel és felnikkel spékelték meg, a kerekekre sárgumik kerültek.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Egyedi hardcore gép
Az 500 lóerős terepjáró utastere már nem nagyon hasonlít az eredeti változatra
Forrás: Mil-Spec Automotive

Összesen ötféle karosszéria közül választhatnak a megrendelők, épülhet kemény tetős, hosszú platós vagy akár kétajtós verzió is.

Képgaléria megtekintése (17 db kép)
Király!
Igényes munka
Forrás: Mil-Spec Automotive