Előbb a fantázia, majd a vadállat szabadult el. A G-Power tuningműhelyében brutális vasszörnyeteg született: a „Typhoon”, azaz „Tájfun” névre keresztelt BMW X6 M-ben 750 paci tombol, az összkerekes szabadidő-autó végsebessége 300 kilométer/óra.
Ahogy Karak mondta a Vuk című zseniális rajzfilmben: „Vadászom, utamból kotródj!”. A cég már korábban is épített „szélviharos” modellt, de az X6-os annyira bejött az ügyfeleknek, hogy immáron több éve gyártják. Egészen elképesztő az M-gép megjelenése, köszönhetően a királyul kiszélesített sárvédőknek és a küszöböknek.
Az SUV megjelenése tényleg nagyon durva, hiszen új az első és a hátsó lökhárító, nagyobbak a légbeömlők és a küszöbök. Pluszpénzért karbon diffúzor és átalakított motorháztető is rendelhető, ahogy a szénszálas végződésű titánium kipufogórendszer is simán megoldható.
A motortérben pedig földindulás, égzengés volt. Gyárilag 575 lóerős az X6 M, de a 4,4 literes, ikerturbós aggregát megbabrálása után, ezt a számot sikerült feljebb tornászni. Jóval feljebb. Kicserélték a szakik a leömlőket, a turbókat és a katalizátorokat, majd átírták a motorvezérlést és kiiktatták a speedlimitet.
A végeredmény lenyűgöző: immáron 750 lovas a vas, a csúcsnyomatéka pedig 980 Newtonméter – ez utóbbi adat 230 Nm-rel emelkedett. A topsebessége meghaladja a 300 kilométer/órát.
És a ráadás. Az abroncsokat öt duplaküllős kovácsolt Hurricane RR 23 colos kerekekre húzták. Frissített sportfutóművet toltak a gép alá, elöl 40, hátul 30 milliméteres az ültetés.