A 2014-es bevezetése óta ez a sportos vas az UTV-k világának egyik nagyágyúja. A gyártó néhány jelentős frissítést jelentett be, amelyek még gyorsabbá, erősebbé és kényelmesebbé teszik.
Forrás: Polaris
A 2024 RZR XP egy teljesen új ProStar Gen 2 motorral érkezik. Bár megegyezik elődje 999 köbcentiméteres lökettérfogatával, további négy lóerővel többet, összesen 114 lóerőt tud kiadni magából. Az új sebességváltó a fejlesztésnek köszönhetően homogénebb futást ígér, mint korábban, ami fokozza a teljesítményt és növeli a szíj élettartamát.
Forrás: Polaris
A korábbinál alacsonyabb áttételezéssel is rendelkezik, ami segít abban, hogy nagyobb kontrollal kússzon át az akadályokon, valamint gyorsabban gyorsuljon nyílt terepen. A Polaris a teljes hajtásláncot is megerősítette, erősebb féltengelyekkel, kardántengellyel és csapágyakkal, amelyek segítenek megelőzni a meghibásodásokat a terepen. A 30-as gumiabroncsok segítenek mindezt az erőt a talajra juttatni.
Forrás: Polaris
A Polaris szerint az új alváz 25 százalékkal erősebb, mint az előző modell, ami a jobb mozgékonyságot segíti. Az integrált első lökhárító és a teljes haspáncél védi a jármű elejét és alját, ha a 37 centis hasmagasság még mindig nem lenne elég. A tartósságra való összpontosítás azonban a súlytöbbletet jelent.
Forrás: Polaris
Az RZR XP Walker Evans lengéscsillapítókat kapott, amelyek 16 pozícióban állíthatóak és 52 centis rugóúttal rendelkeznek, hogy hatékonyan elnyeljék a bukkanókat. Elég komoly tempónál is lehet vele csapatni.
Forrás: Polaris
Az első utasok 2,5 centivel alacsonyabban és 3,8 hüvelykkel hátrébb ülnek, mint az előző modellnél, mind a nagyobb lábtér, mind a sportosabb vezetési pozíció érdekében. A hátsó ülés pedig 5 centivel magasabban van, így utasok jobban látnak. A vas alapára 7,1 millió forintnak megfelelő összeg.