A Voge sem akar kimaradni az össznépi buliból, hiszen a terepmotorok manapság egyre szélesebb körben érdeklik a vevőközönséget, a 300 Rally egészen jó lehet.
Főként a kis endurók népszerűek, nem véletlen, hogy egyre több gyártó ad ki ebben a kategóriában kétkerekűt. A kínai Loncin kifejezetten az európai piacra tervezett márkája a Voge. Ebből jött most kiegy pályakezdő vas, amelyben azért van spiritusz, hozza a kötelező átlagot.
A 300 Rally műszaki alapját a 300-as Voge-okból már jól ismert folyadékhűtéses egyhengeres egység jelenti, amelynek 29 lóerő a maximális teljesítményes és 25 newtonméter csúcsnyomatékot képes leadni, ez éppen elég a terepezés alapjaihoz.
A futómű is alkamas az off roadozáshoz, az első villa fordított, a hátsó monoshocknál pedig állítható előfeszítés. A rugóút pedig meglehetősen hosszú, így masszív talajon is lehet csapatni. Az első kerék 21, a hátsó pedig 18 hüvelykes a hasmagasság pedig 28 centi.
A szélvédő egészen magas és LED-es világítást kapott a vas, amelyben még némi elektronika is van, hiszen alaphangon jár a kipörgésgátló. A Voge 300 Rally ára a terveknek megfelelően, olyan 1,7-1,8 millió forintnak megfelelő összeg.